حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نحوه هواگیری رادیاتور ها

پرسیدن سوال چگونه پکیج را هواگیری کنیم اساسا اشتباه است زیرا خود دستگاه پکیج چه بوتان باشد چه ایران رادیاتور یا یک پکیج خارجی, هوا نمیگیرد. سوال درست به جای هواگیری پکیج این است: چگونه رادیاتور ها را هواگیری کنیم. در مطلب زیر راجع به هواگیری پکیج و رادیاتور بیشتر میخوانید. دلیل این که خود پکیج هوا نمیگیرد، یکی اختلاف سطح با رایداتور ها است و دیگری وجود ایرونت (هوا گیر اتومات). با این حال اگر سوال ذهنی شما این است که چگونه پکیج را هواگیری نماییم یا چه کار کنیم رادیاتور ها هوا نگیرند مطلب زیر به شما کمک زیادی میکند.

تمام دستگاه های پکیج امروزی دارای شیر اتومات هواگیری یا همان ایرونت میباشند. این شیر روی کلگی پمپ سوار میشود و به طور خودکار هوایی که از رادیاتور کشیده میشود را از خود خارج میکند. در نتیجه خود دستگاه پکیج هوا نمیگیرد. پکیج هایی مانند ایران رادیاتور و بوتان، روی کلگی پمپ ایرونت دارند در حالی که پکیج بوش روی منبع انبساط هواگیر اتومات دارد. یک دلیل این که در پکیج بوش روی منبع انبساط هواگیر اتومات نصب شده است، بالاتر بودن منبع نسبط به پمپ دستگاه میباشد اما نگران نباشید، این مقدار اختلاف آنقدر ناچیز است که در محسبات هم فاکتور گرفته میشود. در نتیجه پکیج ایران رادیاتور و بوتان هم هوا نمیگیرند.

نحوه هواگیری رادیاتور ها خیلی آسان است. پکیج را خاموش نمایید و به سراغ رادیاتور ها بروید. قسمت انتهایی هر رادیاتور، محل هواگیری آن میباشد. با یک فازمتر پیچ این قسمت را کمی شل کنید تا مخلوط آب و هوا از رادیاتور خارج شود. کمی صبر کنید تا فقط آب از داخل رادیاتور خارج شود. در این قسمت باید به سراغ پکیج بروید و درجه بار (درجه عقربه ای فشار) را نگاه کنید. اگر درجه کمتر از ۱ است، شیر پر کن را باز کنید تا درجه بار پکیج مجددا در محدوده مناسب یعنی بین ۱ تا ۱٫۵ بار قرار بگیرد.

تاسیسات پیک
ارسال دیدگاه
ارتباط با ما
تهران - میدان سپاه - خیابان سرباز - بین خیابان 16 و 18 پلاک 55
09121210909
info@taminghateh.com
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X